Favourites: Alverde

Elég régóta használok Alverde termékeket, főleg sminkeket - és egy-két termék kivételével mindegyikkel elégedett vagyok. Ebben a bejegy...

Elég régóta használok Alverde termékeket, főleg sminkeket - és egy-két termék kivételével mindegyikkel elégedett vagyok. Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy milyen alverdés dolgokat használok most és hogy ezek közül mit érdemes kipróbálnotok (elmondom itt is gyorsan: a négyes szemhéjpúder palettát!). 
Mielőtt belevágunk, el kell mondanom, hogy az alverdés sminkeknek van egy alverdés illata. :) Én szinte minden termékükön érzem, kivéve a préselt por állagúakon (megszaglásztam az összeset). Tehát alapozótól kezdve a szemhéjtusig mindennek van egy jellegzetes illata, ami engem nem zavar, de érdemes lehet vásárlás előtt ennek utánaszagolni, hátha ti nem szeretitek majd (egyébként használat után egy pillanat alatt elillan).

Alverdés alapozókból nem használtam még túl sokat - volt egy nagyon szuper, már megszűnt No-Makeup nevű (vagy ehhez nagyon hasonló) "alapozójuk", ami sok fedést nem adott, de mégis annyira szép bőrt csinált (és ez még pattanásos koromban volt!). Amit most használgatok, az az olaj bázisú Mousse Make Up nevű tégelyes alapozójuk. Jónak jó, de nekem például keverve jobban tetszik, mert magában valahogy kiemeli a szárazabb részeket. Kineveztem az otthoni alapozómnak, mert rajtam nem bírja úgy az egész napot, ahogy szeretném, de otthonra szuper. Egyébként most jön majd egy csomó újdonság az Alverdéhez, főleg alapozók, azokra kíváncsi leszek.

A krémes highlighterükért viszont oda-vissza vagyok, tökéletes. Láthatatlan, nincsenek benne csillámok, csak fényt ad, igazán visszafogott. Én alapozóra és púder fölé is használom. Nem tudom, mennyire tartós, feltételezem, hogy egy pár óránál többet nem bír ki, de az arcbőröm egy idő után magától is megoldja a "fénylést". :)

Imádom a szemhéjfestékeiket is, főleg a négyes szemhéjpúdert. Négy színből három matt, krémes, tartós, nem porol és nagyon jó áron van. A monóikat is szeretem, bár a minőségük nem pont olyan, mint a palettáé. Két szürkés/taupe színem van, kis "semmilyenek", pont egy kis árnyékolásra jók. A különböző kollekcióikban szoktak lenni még palettáik és monóik, érdemes azokat is figyelni.

A szemöldökspiráljuk is szuper - nem szárad furán és nem lesz tőle kemény a szemöldököm. A keféje egy picit nagy (konkrétan egy rendes szempillaspirálé), tehát meg kell tanulni vele bánni. Én a barna verziót használom (van még egy világosabb és egy színtelen is), ami se nem szürkés, se nem vöröses árnyalatú.

A koffeines szempillaszérumot már egy jó ideje használom minden este, és ha nem is látványos a változás, mert amúgy is elég okés szempilláim vannak, én azt vettem észre, hogy kevésbé hullanak. Hiányos szemöldökre viszont csodaszer. Amióta reggel, sminkelés előtt a hibiszkuszos szemkörnyékápolót használom, minden korrektorom rendesen viselkedik és nem ül bele ilyen-olyan nem létező ráncocskába. Ha elfogy, biztos, hogy újra fogom venni - ha könnyű, gyorsan beszívó és smink-kompatibilis szemkörnyékápolót kerestek, érdemes kipróbálni. Nagyon szeretem a makadámdiós testvajukat is - szuper az állaga és az illata is, szerintem sosem unom meg, annyira finom. 
A kedvencek: négyes szemhéjfesték (Chocolate) / krémes highlighter / hibiszkuszos szemkörnyékápoló / koffeines szempillaszérum / szemöldökgél / makadámdiós testvaj

Német blogokon már láttam, hogy bővítették a sminkes kínálatot, remélhetőleg ezek az újdonságok hozzánk is eljönnek. :) Lesznek új alapozók, mattító púder, krémes kontúrpaletta, új ajakkencék, primer és egy préselt highlighter. 👏 Engem leginkább a primer és a highlighter hozott lázba, de kíváncsi leszek még egy-kettő alapozóra is...

Ti használtok Alverde termékeket? Mik a kedvenceitek? 🌺



I've been using Alverde makeup products for ages and have found a few favourites along the way. These products are worth checking out if you ever find yourself in a dm (drogerie markt):

Eyeshadow squad in Chocolate
Consisting of 3 matte shades and a satin-y one, this quad is what eyeshadow-dreams are made of. They are buttery, long-lasting and very pigmented and the shades complement each other perfectly (in all quads). I use quite a few of their monos, whose formula is a tiny bit different, but so far, I haven't met an Alverde eyeshadow I didn't like.

Brow gel
The wand might be a bit too big for your eyebrow needs (it's a normal mascara wand), but if you get used to it, it's pretty much the ideal browgel: not too strong (best on top of a pencil), looks natural and most importantly, doesn't dry crusty on your hairs (brrr). The shade 'brown' is a good match for me - not too warm, not too cool. It's also available in a transluscent version and lighter shade for blondes.

Cream highlighter
This is the most natural looking highlighter that you could ever find. It's oily based and has no shimmers in it, so it gives you a nice sheen - as I said: most. natural. looking. thing. ever. I use it on top of powder products too without any problems. As I have a naturally oil complexion, I can't say how much it lasts on my skin - as it is so undetectable to begin with.

Overnight Coffein Serum
This serum is supposed to help your lashes grow and streghten them - and it does just that. I have pretty decent lashes anyways, so for me, it was more about conditioning them rather than getting longer lashes. I've been using it every night for a good year now and my lashes are in tip-top condition, with less fallout then ever before. It also does wonders to your eyebrows if you are trying to grow them out.

Hibiscus eye cream
If you need an eyecream for the daytime: this is the one. It's nothing special, but I like it and will likely repurchase it because it works wonderfully under my concealers and prevents them from settling into fine lines. It's a nice one, give it a go if you are after an everyday eyecream.

Have you tried any Alverde products? 🌺

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Anyukámnak vettem meg a vadrózsás arcolajukat, odáig volt érte. :) Sminktermékeik közül régebben használtam egy szempillaspirált (borzalmas volt), egy kombinált highlightert, amelynek krémes és púderes is részt is készítettek (a krémes jól működött, a por gyakorlatilag csillámpor volt -_-), illetve egy krémpirosítót, amelynek nem annyira illett a színe a bőröm tónusához, de magad a termék nem volt rossz.
    A szemkörnyékápolóról írt véleményed nagyon meggyőző, megy is a kívánságlistámra ez a krém! :D

    VálaszTörlés

Thank you for stopping by!