My first Pixibox

Múlt héten megkaptam az első Pixibox omat, ami ráadásul a 4. szülinapi kiadásuk volt, egy csomó szuper és használható termékkel. Az enyém...

Múlt héten megkaptam az első Pixiboxomat, ami ráadásul a 4. szülinapi kiadásuk volt, egy csomó szuper és használható termékkel. Az enyémben ezek voltak:
  1. Uriage Silky Body testápoló tej (teljes kiszerelés)
  2. Marionnaud kontúrozó ecset "21" 
  3. Revlon Colorburst Ajakrúzs-Balzsam (teljes kiszerelés)
  4. Clinique Superdefence hidratáló krém (utazó méret)
  5. Eucerin pH5 testápoló (mini)
  6. Eucerin pH5 olajtusfürdő (mini)
  7. Paco Rabanne 1 Million Privé & Lady Million Privé parfüm (mini)
A két illatmintán kívül biztosan el fogok használni mindent: az Eucerin miniket már be is tettem az utazós cuccok közé, az Uriage testápolót pedig bőszen kenegetem minden este, de nem hiszem, hogy valaha magamtól is megvenném.

A kedvencem egyértelműen a Revlon Colorburst Lip Butter (árnyalat: Wild Watermelon) lett. Régóta nézegettem már őket a Müllerben egyébként - és eddig abban a hitben éltem, hogy ezek igazából színezett ajakápolók. Mint ahogy most kiderült, a Colorburst Lip Butter hibrid rúzs, pont azzal a formulával, amit én iszonyatosan imádok. Pigmentált, de nem túlságosan. Csillog, de nem szájfény. Nem mondom, hogy hidratál, viszont nem is szárít, nem mászkál és egészen tartós. Ráadásul pont azt az árnyalatot kaptam, amit kerestem, de talán magamtól sosem vettem volna meg (khm, bolti világítás, khm): a Wild Watermelon egy hideg tónusú, a rózsaszín és a piros közötti árnyalat.
Egy gondom van vele: nem tudom teljesen visszatekerni, pedig a rúzs maga egyáltalán nincs eltörve, de az utolsó 2-3 mm nem akar visszamenni. :(
Újravenném? Naná!

Nagyon örültem a Marionnaud kontúrozó ecsetének is. Ilyen méretű satírozó ecsetem még amúgy sem volt elég. Tetszik, hogy eléggé kemény, tehát jól satíroz mindent és árnyékolásra is szuper. 


Eredetileg nem ezt, hanem a kombinált-zsíros bőrre való Clinique Superdefense krémet kaptam, de elcseréltem anyukámmal a nagyon száraz-száraz bőrre való nappali hidratáló fényvédő krémre. Lehet, hogy én vagyok csacsi, de nekem a Clinique 3-4-es bőrtípusra való termékei nem igazán váltak be, csak jobban szétszárították az amúgy is vízhiányos bőrömet (Vízhiányos és zsíros. A legjobb kombináció) pedig állítólag abba a kategóriába tartozom...vagy tartoznék. Nem ettől a krémtől várok csodát, és valószínűleg keverni fogom a "rendes" fényvédőmmel, de eddig tetszik. :)
A dobozban volt egy Clinique pep-start Hydrorush minta is, rá is nagyon kíváncsi vagyok.
Újravenném? Nem hiszem.

Nem mondom, hogy mostantól minden Pixiboxot meg fogok venni, de ezzel a kiadással nagyon elégedett vagyok, teljesen megérte az árát (6000 forint) és mindent el fogok tudni használni.
Ti megvettétek? Nektek mi volt benne? :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Thank you for stopping by!