The minty body spray

I kept seeing all these body spray DIYs all over the blogs I follow so at some point in July I gave in and made my own (mind you, haven'...

I kept seeing all these body spray DIYs all over the blogs I follow so at some point in July I gave in and made my own (mind you, haven't seen any posts like that since):I filled a mini spray bottle with water, added a few drops of peppermint oil, shook it and sprayed everything in sight with it. It's very refreshing, feels really cooling and it makes you smell like the best toothpaste in the world.
I always keep the bottle in my bag (alternatively, you could keep it in the fridge), should I need to refresh myself after a some sweaty busrides or a sweaty day at the office.
 
Júliusban szinte mindenhol szembejöttek velem a saját készítésű testpermetek, így elég rövid idő alatt beadtam a derekamat és én is csináltam magamnak egyet (és azóta nem láttam ilyen bejegyzéseket, szóval úgy látszik, az univerzum lenyugodott). Én mentolosat csináltam (víz + pár csepp olaj, rázva, nem keverve), és azt kell mondanom, hogy testpermet-ügyben ennél jobb dolog nem is történhet az emberrel: hűsít, felfrissít és fogkrém illata van. 
Egész nyáron van a táskámban egy üveg; különösen szeretem izzadós BKV-zás vagy még izzadósabb munkanapokon elfújkálni. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Thank you for stopping by!